آب چغندر خواهد عملکرد کلیه را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

وقتی کلیه ها آسیب می بینند، بیماران باید اشاره به بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر داروها و درمان، برخی از غذاها و نوشیدنی نیز می تواند در بهبود عملکرد کلیه کمک کند. آب چغندر می توانید این اثر را داشته باشد.

گزارش شده است که آب چغندر دارای اموال شفا عالی از آسیب کلیوی. است که، زمانی عملکرد بافت کلیه آسیب دیده هستند، آب چغندر، بازسازی سلول کلیوی معلول را افزایش دهند. از این نقطه، آب چغندر در واقع می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است.

در واقع، آب چغندر همچنین دارای دیگر خواص درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. آنها عبارتند از:

- پایین آوردن فشار خون

- بهبود اشتها بیماران

- کمک می کند از بین بردن کم خونی کلیوی

- جلوگیری از سرد

- سوخت و ساز بدن به طور منظم

- پیشگیری و تسکین یبوست

با این حال، به دلیل چغندر می تواند یک منبع تولید شکر، بیمارانی که مشکل کلیوی است از دیابت ناشی باید آب چغندر، اجتناب کنند. در غیر این صورت، آب بیش از حد چغندر قند خون در خارج از بیماران به راحتی کنترل می شود.

علاوه بر این، اگر چه آب چغندر می تواند کمک به بهبود بیماران عملکرد کلیه کلیه، تا حدی، قادر به جایگزین درمان پزشکی نمی باشد و بیماری غیر قابل مدیریت کلیه تنها از نظر غذا یا نوشیدنی خاص است.

برای انجام این کار از بیماران دریافت افزایش عملکرد کلیوی، برخی از درمان های پزشکی مورد نیاز است. پس از بارها و بارها مورد آزمایش قرار، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در معکوس آسیب کلیوی موثر ثابت شده است و بهبود عملکرد کلیه است. به طور خلاصه، این درمان دارای چهار توابع عمومی: گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز. به طور کلی، پس از حدود یک یا دو ماه، بیماران می توانند عملکرد کلیه خود را پیدا بدیهی است افزایش می دهد.

برای یک لیست از غذاهایی که می تواند در بهبود عملکرد کلیه کمک و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، احساس رایگان برای سوال خود را ترک و اطلاعات تماس را در فرم زیر وارد نمایید. ما ظرف دو روز کاری پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1860.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، رژیم غذایی نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: